Sveiki! Mano vardas Artūras.

Kontekstinėje reklamoje ir SEO optimizacijoje viskas keičiasi labai greitai. Aš nuolat seku naujas SEO ir kontekstinės reklamos tendencijas, gaudau "šviežias" technologijas ir galimybes. Ir iš karto bandau realizuoti naujos įdejos. Rezultatas matomas jau vykdomoje reklaminėje kampanijoje.

Geras profesionalas neiškelia pinigų į pirmą vietą. Jis vertina savo laiką, žinias ir gebėjimus. Man pasitaikė atvejis – karjeros pradžioje griebdavausi bet kokių užsakymų. Ir štai atsiranda klientas: biudžetas griežtai ribotas, už 1 paspaudimą moka 0,01 LT (sąlyginai). Aš su azartu ėmiausi darbo, bet… Labai greitai išsiaiškinau, kad pagal jo profilį minimali paspaudimo kaina – 0,1 LT. Žodžiu, viskas baigėsi liūdnai – kliento užduoties neįvykdžiau, praradau jį ir savo laiką, ir likau be pinigų. Bet su patirtimi.

Dabar dirbu kitaip: projektų, kurių pirmame plane yra TOP1 poziciją, aš nesiimu. Kvaila? Bet sąžininga – geriau atsisakyti panašaus užsakymo, nei po to pastoviai traukti ir traukti iš kliento pinigus. Sako, būna dar blogiau – vykdytojas meta užsakovą, neužbaigęs kampanijos ("na, nesugebėjau“). Aš vykdau įndividualią veiklą, dirbu legaliai.

Aš išsamiai pasakoju, ką būtent padarysiu dėl jo sėkmės – kam, kodėl ir ką gausime. Suprantamai parodysiu, kas veikia, o kas – neveiks. Dirbam pagal tokią schemą? Puiku!

Jeigu gi klientas bando primesti savo viziją, man paprasčiau projekto atsisakyti. Aš visada įdėmiai išklausysiu užsakovo ir aptarsiu su juo smulkiausius niuansus. Būtinai išsiaiškinsiu, ko gi jam konkrečiai reikia: paraiškų - tai paraiškų, lankomumo – tai lankomumo. Reikia visko iš karto – okay, ir tokius uždavinukus sprendėme. Pagal reklaminės kampanijos nustatymo ir testavimo rezultatus pateiksiu klientui kas mėnesines ataskaitas, statistikos duomenis, atliksiu analitiką.