Sveiki!

Mano vardas Artūras.

Trumpai – aš SEO optimizavimo ir Google AdWords specialistas.

Profesionaliai nustatau reklamas Google AdWords. iškeliu Jūsų svetainę į paieškos sistemų TOP. Į Jūsų puslapį užsuka daugiau lankytojų – Jūs gaunate didesnį pelną. Viskas paprasta.

Išsamiai apie save nepasakosiu – Jums nereikalinga mano nuostabi biografija. Jums reikalingas rezultatas. Tvirtinu – aš Jums galiu jį suteikti.

Iš kur toks įsitikinimas? Viskas paprasta – aš siūlau Jums tik tai, ką asmeniškai ne kartą „praėjau“ ir patikrinau praktikoje.

Egzistuoja tokia nusistovėjusi, bet ne pati teisingiausia (jeigu sąžiningai) nuomonė, kad geriausia dirbti su didele agentūra. Žinote, kur čia klaida? Tuoj paaiškinsiu.

Taip veikia žmogaus psichologija – „didelis ir brangus“ = „patikimas ir rezultatyvus“. Iš tikrųjų viskas yra tiksliai priešingai – agentūra jau užsidirbo savo reputaciją, jai nereikia įsitempti ir „burti“ prieš kiekvieną klientą. Išėjo vienas – ateis kitas. Freelanceriui svarbus rezultatas ir nuosava reputacija.

Dar vienas argumentas nedidelio kolektyvo arba freelancerio naudai. Kontekstinėje reklamoje ir SEO optimizacijoje viskas keičiasi labai greitai. Agentūroms paprastai būdingi nusistovėję darbo metodai, naujovių įdiegimui reikia atlikti daugybę suderinimų – su vadybininku, skyriaus viršininku, vyr. buhalteriu, finansų direktoriumi, vadovu. Viskas užtrunka nuo 3 iki 14 dienų.

Freelanceris pastoviai yra įvykių „temoje“ – tai jo duona. Aš nuolat seku naujas SEO ir kontekstinės reklamos tendencijas, gaudau „šviežias“ technologijas ir galimybes. Ir iš karto siūlau jas užsakovams. Rezultatas matomas jau vykdomoje reklaminėje kampanijoje. Kas gaunasi? Greitai įdiegiame – klientas mažiau sugaišta laiko ir mažiau išleidžia pinigų – greitai gauname rezultatą.

Už savo pinigus aš prisiimu atsakomybę – ir rizikuoju. Užtat užsakovui užtikrinu aukštas vietas TOP’e, naujas paraiškas ir t.t. Agentūros rizikuoti nemėgsta – kam bereikalingi judesiai, jeigu klientai ir taip ateina?

Kuo dar geras privatus SEO specialistas? Geras profesionalas neiškelia pinigų į pirmą vietą. Jis vertina savo laiką, žinias ir gebėjimus. Man pasitaikė atvejis – karjeros pradžioje griebdavausi bet kokių užsakymų. Ir štai atsiranda klientas: biudžetas griežtai ribotas, už 1 paspaudimą moka 0,01 Eur (sąlyginai). Aš su azartu ėmiausi darbo, bet… Labai greitai išsiaiškinau, kad pagal jo profilį minimali paspaudimo kaina – 0,1 Eur. Žodžiu, viskas baigėsi liūdnai – kliento užduoties neįvykdžiau, praradau jį ir savo laiką, ir likau be pinigų. Bet su patirtimi.

Dabar dirbu kitaip: projektų, kurių pirmame plane pinigai, aš nesiimu. Kvaila? Bet sąžininga – geriau atsisakyti panašaus užsakymo, nei po to pastoviai traukti ir traukti iš kliento pinigus. Sako, būna dar blogiau – vykdytojas meta užsakovą, neužbaigęs kampanijos („na, nesugebėjau“). Beje, su manimi toks variantas negalimas – prieš darbo pradžią aš su klientu sudarau sutartį, kurioje aprašau juridiškai įtvirtintą rezultatą.

Jeigu nepasisekė jo pasiekti per sutartą terminą – iki reikiamo rezultato dirbu nemokamai. Jūs sudarote sutartį ne su kažkokiu mistiniu freelanceriu – aš vykdau INDIVIDUALIĄ VEIKLĄ, dirbu legaliai.

Aš išsamiai pasakoju klientui, ką būtent padarysiu dėl jo sėkmės – kam, kodėl ir ką gausime. Suprantamai parodysiu, kas veikia, o kas – neveiks. Dirbam pagal tokią schemą? Puiku!

Jeigu gi klientas bando primesti savo viziją, man paprasčiau projekto atsisakyti. Aš visada įdėmiai išklausysiu užsakovo ir aptarsiu su juo smulkiausius niuansus. Būtinai išsiaiškinsiu, ko gi jam konkrečiai reikia: paraiškų – tai paraiškų, lankomumo – tai lankomumo. Reikia visko iš karto – okay, ir tokius uždavinukus sprendėme. Pagal reklaminės kampanijos nustatymo ir testavimo rezultatus pateiksiu klientui kas mėnesines ataskaitas, statistikos duomenis, atliksiu analitiką.

Bet SEO optimizavimo ir kontekstinės reklamos darbo metodus visada pasirenku pats. Sutikite, kvaila, gulint ant operacinio stalo, nurodinėti chirurgui kur ir kaip būtent išpjauti tau apendicitą. Taip ir čia – aš sužinau, ką „skauda“, bet „gydymą“ skiriu pats.

Ne mažiau svarbus punktas – įkainiai už paslaugas. Aš nepermoku už biuro ir darbuotojų etatų išlaikymą. Agentūroje prie projekto iš viso dirba keletas žmonių, o klientas (nors ir netiesiogiai) sumoka ir boso sekretorei, ir vyr. buhalteriui, ir už patalpas miesto centre. Aš neturiu tokių išlaidų.

Jeigu klientas iškelia užduotį – patobulinti internetinę svetainę, aš vienu metu kreipiuosi į „savo“ specialistus – dizainerį, programuotoją, kūrybininką ir t.t. Šią komandą aš rinkau ir tikrinau keletą metų – dabar tai aukštos klasės profai, pasižymintys puikiais rezultatais.

Ir paskutinis punktas – agentūros konvejeriui nerūpi jūsų vystymasis. Aš gi nuolat sugalvoju naujų idėjų, kruopščiai dirbu su kiekvienu klientu. Todėl vienu metu dirbu ne daugiau kaip su 5 klientais – kitaip bus chaltūra. To nereikia nei man, nei mano užsakovams.

Pasirinkite – Jūs su „konvejeriu“ ar su manim? Už mitinį patikimumą ar už rezultatą?